الاثنين، 27 يونيو 2011

جاءنا البيان التالى :D

- I'm Here To Help
- ؟؟ !!! :( 


أيها الناس العسل الموجودين ف حياتى 
وللأسف مش موجودين هنا .. حاولو تحسو بقى انى كتبتلكم حاجة ع الشىء ده :D


أنا مقدرة جدا انكو بتحبو تساعدونى .. ومقدرة اهتمامكو بس ممكن متتدخلوش ف حياتى
 آز لونج آز انتم مش فاهمينى !!!!


أنا هريحكم م الآخر كده أنا حد مكلكع أشخاص قليلة جدا اللى عارفينى ودول اللى بسمح
بتدخلهم .. إنما ملاقيش حد عاملى فيها سبع البرومبة ويفتكر انه هيظبّط الليلة ...:(



صدقنى معايا مش هتعرف وهتتعك زيادة :D 
لو عايز ابقى استأذنى يا سيدى قبل ما تقدم على محاولة الإدلاء بخدماتك 


مش طالبة أكتر من دعم معنوى وبالنسبالى بيفرق كتير 


يمكن أكون عيلة صغيرة ف نظركم .. اللى تحب تعمل كل حاجة لوحدها ومتحبش حد يساعدها
.. جايز ..

بس أنا مبحبش المفاجآت محبش حد يطلعلى من تحت الترابيزة ويقوللى
"بخ شوفى انا عملتلك ايه "!!

فبعد إذن سيادتك .. أنا معجب بسعادتك :D إى والله

بس وحياة الغاليين عندكم انا مش هدخلكم حياتى إلا بإرادتى لو حاولتو تدخلوها غصب
هتلاقونى بستميت ف إبعادكم فحاولو تحافظو ع المسافة اللى بيننا أحسن :D 




وانتهى البيان :)

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

كلامى معاك هنا يا حضرة :D